ღ //Unbreakable (!)
+Follow | Dashboard
// UnbreakAble .

Mirror\\
Selamat hari raya
Sabtu, 5 November 2011 7:44 PTG | 0 comments

 Hello .Assalammualaikum. Terima kasih kerana sudi baca entry entry yang Asy post ni.  Harini Hari Raya Aidiladha. So ,sempena Hari Raya yang sangat syok nieee ,aku nak merendahkan diri memohon ampun kat korang jika aku ade buad salah dan silapppp. ..Aku jugak nak mintak maaf kalau aku ade buat korang terase hati  dengan kata- kata aku selama ni .Aku mintak maaf sesangat..Aku juga seorang manusia biasa yang selalu buad kesalahan .Takdaa manusia dalam dunia ni yang sempurna...Aku harap korang maafkan laa aku ..Aku jugak akan berusaha memaafkan kesalahan orang lain terhadap aku walaupun kesalahan orang tu memberi impak yang agak besar pada aku..Aku redha..Cuma apa yang paling aku harapkan ialah korang maafkan aku..Okay laa . Gtg ..Nanti aku upload lahh gambar raya .Phone pon kat kedai sekarang niee..HAHA :D ....Kbyeeee.

OLD | NEW