ღ //Unbreakable (!)
+Follow | Dashboard
// UnbreakAble .

Mirror\\
s-E-i-C .. i need a shoulder to cry on~
Rabu, 26 Oktober 2011 3:23 PG | 3 comments









sesape member seic yg aku tak tulis,soryy ea sebab malas nak ingat..
tulis ni pon sajea jea sebab busyan..korang jangan lupakn aku tau..aku sayang korang..












apa yang boleh aku cakap..aku rindu korang semua..terutama ahli group awesome 7 ngan group aku lahh...group e.a.r.t.h....seriously aku rase aku b0leh nanges bila pikir sal korang sebab aku taktau ape perasaan aku kat korang..aku rase korang laa kawan dunia akhirat aku..lagi satu,aku tak pernah jumpa budak yang beri sepenuh kerjasama cam korang..especially iqbal,thiigesh,blablabla...aku akan ingat korang sampai bila2..aku ingat lagi mase kita group 7 nan 8 naek bas punya haruk nyea...aku rase lau aku pengurus besar jabatan pelajaran n9,aku akan buat lagi kem nie bulan 12 ni selama 3 minggu...baru laa aku rase puas.!!itu pon aku rasa tak dapat lagi mengubat rasa rindu aku kat korang..aku merasa bahagia bila brsama korang..tak pernah ade camp yang boleh buat aku jadi macam niy selain kem seic niy..aku berharap sangat tahun depan jpns buat camp niyh lagi dan untu'k jangka masa yng lebih lama dan pesrta2 adalah peserta pada tahun ini  sahaja..iaitu kite semua.!!dan aku harap semua aktiviti yang akan diadakan tidak akan diubah dan hanya menambah lebih banyak aktiviti supaya dapat meluangkan banyak mase dengan korang lagi..aku hara'p sesangat dapat berkumpul nan korang lagi..terutama pada musim cuti akhir tahun niyh..aku akan ingat nama2 niyh sampai bila2..iqbal,madee,syairah,syahmi,daus,irham,aiman,airen,wira,thiigesh,arif,afiq,vevya,miao,syahirah,aida,aliya kristal,luqman,erin,dan banyak lagi!aku sayang korang!!aku akan sambung tulis niy lagi pada masa akan datang...k tata~


dan aku akan ingat dua satu rangkap lirik lagu seic niyh..

when its time to go,remember to let it go..
when its time to forgive,just accept and give..
when we will see,one another again..
lets us hope,pray and wish for everyone.!!!

sayang korang sesangat..!!!!!
*janji

| NEW